شیراز تک تا

اطلاعات عمومی

شیراز تک تا

اطلاعات عمومی

بازاریابی از طریق اس ام اس

بازاریابی از طریق اس ام اس

توسعه روز‌افزون دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، اصلی‌ترین عامل بروز تغییرات جامعه اطلاعات و ارتباطات است. در حال حاضر ابزارهای تبلیغاتی فراوانی مانند تلویزیون ، رادیو ، وب سایت ، مجلات ، گوگل و … جهت بازاریابی وجود دارد که در چند سال اخیر پیامک نیز به جمع آن­ها افزوده شده است.

بازاریابی با پیامک از رسانه­ های پیشین خود شخصی تر و خصوصی­تر است . زیرا بسیاری از مصرف کنندگان ، وسایل بی سیم خود را هر کجا که میروند با خود می­برند و به­ تناوب از آن استفاده می­کنند و در حال حاضر یکی از ارزان­ترین و هدفمندترین ابزارهای تبلیغاتی است.

در بازاریابی پیامکی از مشاهده­ ی صد در صدی پیامک توسط مخاطبین خود اطمینان دارید، به عبارت دیگر با کمترین هزینه ممکن بیشترین مشاهده کننده تبلیغات را خواهید داشت که در مقایسه با دیگر ابزارهای تبلیغاتی کم نظیر و فوق العاده است .


مزایای بازاریابی از طریق SMS

 

ادامه مطلب ...

10 توصیه خوب برای حافظه های بد

10 توصیه خوب برای حافظه های بد

بیراه نیست اگر بگوییم دروغ گفتن هم استعداد خودش را می‌خواهد. در اینجا با انگیزه‌ها، ریشه‌ها و ریزه‌کاری‌های این پدیده بیشتر آشنا می‌شویم.متاسفانه تا به امروز علم موفق نبوده تا مرز افکار راست و دروغ را مشخص کند یا به عبارتی شلختگی ذهن مانعی بر سر راه این تکنولوژی است.

ابوالقاسم رجب با این مقدمه مقاله‌ای را درباره راه‌هایی برای شناسایی افراد دروغگو نوشته که بخش‌هایی از آن در ادامه می‌آید:

چرا دروغ می‌گوییم؟

جز در موارد خاص که شخص دروغگو از رفتارش بی‌آنکه به دنبال کسب منفعتی باشد لذت می‌برد،

پیوسته برای دروغ‌هایمان به دنبال دلایلی قانع کننده مقابل وجدان خویش می‌گردیم.

ترس از دست دادن یا میل به دست آوردن فردی که به او علاقه‌مندیم، موقعیت شغلی یا اجتماعی مناسب و... مهم‌ترین انگیزه‌های دروغ‌های کوچک و بزرگ هستند.

روان‌شناسان بر این باورند که بیشتر دروغ‌های ما به منظور محافظت از روابط اجتماعی‌مان است.

هنگامی‌که همسرتان از شما درباره بزرگی دماغش سوال می‌کند ممکن است واکنشی کاملا صادقانه در قبال پرسش او نداشته باشید زیرا احساس می‌کنید شاید باعث رنجش خاطر او شوید

از سوی دیگر نباید فراموش کرد جز در موارد استثنا و درمورد افرادی که با توجه به اعتقادات مذهبی قوی‌ای که دارند و مبرا از خطا هستند، کسی که ادعا کند در طول زندگی‌اش دروغ نگفته دروغگوی بزرگی است. بی‌تردید همه ما از روی اجبار یا به اختیار خودمان دروغ‌هایی در زندگی می‌گوییم اما گاهی افرادی پیدا می‌شوند که در این زمینه افراط می‌کنند. روان‌شناسان دانشگاه داندی اسکاتلند رفتار چنین انسان‌هایی را مورد مطالعه قرار داده و عللی برایشان برشمرده‌اند.

  ادامه مطلب ...

خصوصیات میوه به


کلیاتی در رابطه با میوه به


به

سرزمین میوه به، بین دریای خزر و دریای سیاه است، جایی که رشته کوه های کاکاسس (Caucasus) ، شمال ترکیه را به ایران پیوند می دهد.

بیشتر از 4000 سال است که درخت به، در آسیا و مدیترانه می روید. درخت به، برای رویش به دمای کمتر از 7 درجه سانتیگراد احتیاج دارد. در بهار گل های درخت به درمی آیند که رنگ صورتی یا سفید هستند. به، جزو خانواده گلابی و سیب می باشد. ظاهر میوه به، شبیه سیب زرد یا گلابی است.

مزه و طعم میوه به، شبیه سیب است. میوه به کمی خشک، سفت، ترش و شیرین می باشد. مارمالاد، مربا و ژله به بسیار فراوان است.

میوه به همانند سیب، در حین پختن پکتین تولید می کند. پکتین باعث سفت شدن به می شود.

زمانی که چینی ها دارچین و ریواس را و هندی ها نارگیل را برای تجارت می بردند، ایرانی ها (به خصوص اصفهانی ها) به، سیب و زعفران را به کشورهای دیگر می بردند.

در کشورهای خاورمیانه میوه به، یک غذای معمول بود که هم به صورت خام و هم به صورت پخته خورده می شد.

اگر میوه به نرسیده باشد، آن را در دمای اتاق قرار می دهند تا تمام میوه به رنگ زرد درآید و بو دار شود.

حال اگر می خواهید میوه به رسیده را چند روز نگه دارید، آن را در یخچال قرار دهید، ولی به را کنار سیب یا گلابی نگذارید، زیرا ممکن است بوی خوش آن بر روی میوه های دیگر اثر بگذارد.

میوه به را به صورت آبپز و بخارپز تهیه کرده و به عنوان غذا یا دسر مصرف می کنند.

 

ادامه مطلب ...